Sila Tinggalkan Jejak

Sila Follow Kalau Anda Betul2 Suka~ Saya TIDAK Mengamalkan Konsep I Follow So U KENA FOLLOW I BACK~ (:3

Sunday, January 23, 2011

To My BeSt FreNz..

To : Cik Hani Suka Die...


Seorang sahabat yang sangat memahami,
selalu menemaniku ketika sedang gembira, sedih, sihat, sakit dan dlm apa jua keadaanku...
dirimu bagaikan 'protektor' bagiku,
yg selalu mempertahankan diriku supaya tidak disakiti oleh org lain...
walaupun kau seorang yg agak keras, tapi aku tahu dalam hatimu ada kelembutan yg tersembunyi,
walau siapapun diriku, kau tetap menerimaku sebagai sahabatmu,,,
aku bersyukur kerana mempunyai sahabat sepertimu...
ingin aku nyakan di sini, " kaulah sahabat yg plg aku sayang", "terima kasih atas segalanya"....
terima kasih Ya Allah, kerana telah menemukanku dgnnya..
semoga dirimu sentiasa bahagia.... Amin...

1 comment:

Hani Si Blogger Picisan said...

oi mak incekk~
malu aii~ hik3~
thanx dear...
aku pun sayang ko...
welcome to blog world..
rajin2 la bw and join contest...
mane tau nnt ko menang...
kawan pun ramai nnt...